Sardinada Popular als Màrtirs de Camporells

La tradició de pujar als Màrtirs el primer diumengue de setembre es va recuperar fa un anys

La tradició de pujar als Màrtirs el primer diumengue de setembre es va recuperar fa un anys

Ahir, per tercer any consecutiu, l’Associació Camporrells Renaix va organitzar una sardinada popular a l’ermita dels Màrtirs, un cop acabada la missa en honor als patrons Sant Abdon i Sant Senén, i on es van repartir un munt de sardines a la brasa entre els més de cent assistents d’aquest any.

Des de l’associació pensem que la sardinada ha contribuït a revifar una tradició que i havia davallat els darrers anys i que a més de recuperar la pujada a l’ermita en aquesta data tant assenyalada pels veïns de Camporrells, i gràcies a les jornades mediambientals que hem organitzat darrerament, ens ha recordat com d’important és el patrimoni natural d’aquesta zona i que ara mateix aquest és el principal actiu de què disposen Camporrells i altres poblets del voltant per aconseguir el respecte i el reconeixement que mereixen.

El Ayuntamiento de Binéfar renueva las señales direccionales urbanas

Durante los próximos días el Ayuntamiento de Binéfar va a proceder a sustituir la señalización direccional de los diferentes servicios y equipamientos de la localidad, que se encuentra muy deteriorada y desactualizada debido a su antigüedad. En su sustitución se instalarán cuatro tipos de señales diferentes, dependiendo de su funcionalidad:

Leer más »
Tu publicidad






Banner 3
Aquí tu publicidad
Sitio web

Otras noticias

Ir al contenido